lördag 13 september 2008

hej

Igår var jag ute och rännde,först skjutsade jag min dotter till hennes kille.När jag åkte därifrån så plockade jag upp storasyrrans kille på vägen hem.Efter de så åkte jag till min kusse och fikade och hämtade nå sygrejor som hon inhandlat åt mig så jag kan laga min dotters jacka..Efter de var jag ner till min mamma och fikade igen puh vad fika de blev igår.Hahahhha..När jag kom hem så var jag in till min stora syster och fick mitt finger omlagt,har fått infektion i de,men idag är de bättre de var aldres rött och lite blått på finger toppen,jajaj men som sagt idag så har jag inte lika ont som igår....Nu ska jag göra mig i ordning och se vad dagen har att erbjuda..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med rökningen?
Du kämpar väl på hoppas jag. Kram Helena

Anonym sa...

Ha ha nu har du satt på dej löparskorna igen ha ha