fredag 8 augusti 2008

Farsta Centrum

Nu har vi varit och shoppat,men de var väl dotttern som handlade msest,hon fick tag i allt hon ville ha..Vi hittade en jättefrän affär som heter Carlings,och wow vad häftiga kläder dom hade,där hittade min dotter en jättefin och tuff tröja..Ja hon köpte tröjan,ett par jeans,linne,diadem och ett par skor,så hon är jättenöjd.Sen har hon fått mycket kläder av min kompis som vi är och hälsar på,och hon och min dotter har samma klädsmak..Ja tur att vi får åka bil hem så vi slipper släpa hahhaahha...Ja få se om de blir grönan i morgon de skulle bli dåligt väder,men om de blir de så ska vi åka till ett annat centrum och kolla runt lite eller om vi kommer på något annat..Ja jag är då så nöjd med att umgås med min kompis hahaha,ja man har inte så stora krav på livet..Men kravet jag har är att att jag har mina vänner och kan umgås med dom de är viktigt för mig..Att få umgås med mina vänner och att ungarna mår bra..Ja men nog är de skönt att vara i stan och få lite puls..De är alltid härligt.

Inga kommentarer: