tisdag 5 augusti 2008

Hej

På torsdag åker jag och min dotter till Stockholm en snabbis vi kommer hem igen på söndag.Ska hälsa på kompisen som var här i början av sommaren.Ska bli kul för jag har inte sett hennes nya lägenhet som hon bott i två år.Blir de fint väder så tar vi en vända på Gröna Lund,och blir de ruskväder så åker vi och shoppar i stället.Men de blir väl både och kanske men de är vädret som styr.Vi kommer att åka tåg ner ska bli skönt,gruvar mig lite när vi kommer till Centralen för då ska vi ta pendeln där i från till henne,men jag har ju åkt pendeln förut så de gå säkert bra,och skönt när man inte har några tider att passa när man kommer fram,så då kan man gå ner till pendeln i lugn och ro..De var skillnad sist jag åkte för då var pendel biljetten redan beställd så då var man ju piskad att hinna med den som man hade biljett på,och då hittade jag inte heller,men de gör jag ju nu..Ska bli lite mysigt faktiskt.På söndag får jag åka med min mammas kompis och hennes gubbe hem,dom kommer från Gotland så de åker förbi där min kompis bor,så de är ju bra.De enda kruxet med de är att jag tycker de är så jobbigt att sitta brevid och dessutom bak när någon annan kör..jaja men hem kommer jag ju.idag har jag bara gjort mat har inte hunnit med något annat.Skulle åka in till byn men bilen stannade de är antagligen diselstopp hahahahha så de är ju ett bra fel för de är ju inge svårt att åtgärda i alla fall.Såg en bil på blocket som jag skulle vilja ha,de är den på bilden..Frän va??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får vädret på din sida upe i stokholm.Ha det så kul.
Kram Helena

Anonym sa...

ja hoppas ni får det trevlig du och din dotter. Synd att man inte kunde följa med, skulle ha varit kul men det går väl flera tåg..... Wow vad du är tuff som hoppar på och åker tåg till stockholm jag skulle komma bort på en gång. Häftig bil du hittade.. haha drog du upp fjädern lika lång den här gången också innan bilen stannade ha ha. Kram Kussen