fredag 4 juli 2008

Lite Uppdatering

Hej alla,nu är jag tillbaka igen..Ja som ni vet så har jag haft främmande i 10 dagar av en kompis och hennes son från Stockholm..Tiden har gått så fruktansvärt fort när dom varit här..De blev tomt när dom åkte hem igen..Ja och på söndag åker jag till Enköping och kommer hem på tisdag kväll.Ska med en av mina kusiner på hundutställning i två dagar..Hon har två Japanska spetsar som hon ska ställa ut, de ska bli kul för jag älskar hundar.Jag har även varit på bröllop min gubbes bror och hans tjej gifte sig,de var ett jättefint bröllop med tårar och god mat..Jag var och hälsade på dem igår och kollade så dom överlevt bröllopsnatten hahahaha.Dom har två små barn som är tre och ett år,så jag skrattade hela tiden när jag var där åt deras ungar,jag sa att de var riktigt underhållande att vara där att hälsa på,ja härliga och buiga ungar..De är kul med småungar när man inte längre har småungar själv längre.Även min gubbes andra bror hade två små tuttisar med sig på bröllopet och dom var också jättesöta och busiga.

Inga kommentarer: