lördag 5 juli 2008

Hej


Idag har jag nästan varit hemma hela dagen,pappa kom och hälsade på så vi tog en raggsväng på byn.var ner och vattnade mammas blommor..

I morgon bär de av mot Enköping,ska med min kusin óch hennes hundar + en tjej till på hundutställning.Min kusin ska ställa ut sina hundar som är Japansk spets,de är mamma och dotter och heter Nelly och Bella.Ska bli kul att följa med.De enda smolket är att de börjar kl åtta på morgonen både måndag och tisdag.Vi ska sova över i Enköping.Så jag kommer hem på tisdag kväll igen.Så nu kommer jag att vara borta från bloggen några dagar igen..Ha de bra de ska jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ha det så bra nu på hundutställningen. Enda stället man blir ricktig utskälld på ha ha. Ja och du som är en sån "morgonmänniska" hur ska det gå. Ha det nu så skönt nu som du bara kan ha det. Kram Kram Kussen

Anonym sa...

Ha det så bra på din lilla utflykt
Kram Helena