söndag 29 juni 2008

Söndag

Ja vad tiden går fort när man har roligt,ja vi vet inte vad dagarna tar vägen.De var som min kompis som är här sa..Ja våran förmiddag sträcker sig ända fram till halv fyra på eftermiddagen hahaha..Min kompis blir kvar till onsdag sen åker hon hem igen,de har varit kul och inge bökigt alls att ha främmande så länge.De bara flyter på..De är så kul att hon och hennes son kom upp denna sommar,vi har inte setts på 3 år men vi har ju kontakt på telefonen ofta i alla fall,så jag sa att nästa år så kommer vi ner till er..Ja har bara varit på en långresa sen olyckan och de var förra sommaren...

På tisdag ska gubbens ena bror gifta sig så då ska vi på bröllop på dagen,så då får min kompis klara sig själv en stund..Ska bli kul att gå på bröllop,hoppas de blir trevligt.

Snart ska vi ut och ragga lite och kolla runt lite,de enda vi har gjort dessa dagra är att åka runt på byn och handla hahaha finns inte mycket att shoppa här men lite har min kompis ändå fått tag i ändå..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kicki! Ja det är klart du badar i Låsen! Dit brukade ju vi också åka, jättefin sandstrand! Idag badade jag här i Dammsjön, det var ett tag sedan nu. Bäst att passa på innan det blir svalare.
Vi tar kanske en tur upp till Säfsen imorrn, det är ju auktionen då, Har inte varit där sen vi flyttade för ett år sen, så det ska bli skoj. Kanske ses vi vid hembygdsgården?
Kram