fredag 4 juli 2008

Böcker

Ja som ni ser nedan så har jag åter igen läst en svensk kvinnlig deckarserie..Dessa böcker är verkligen läsvärda.Den andra boken läste jag ut bara på några dagar.Nu ska jag börja med en ny serie av en kvinnlig deckarförfattare som heter Helena Von Zweigbergk.Denna serie är tre böcker.Ja jag vet att jag envisas med att bara läsa kvinnliga svenska deckare,men jag rekomenderar de varmt,de har fänglsat mig på nå vis.Efter denna serie har jag blivit rekomenderad av tjejerna på bibblan en ny bokserie av hör och häpnad en kvinnlig svensk farfattare hahhahah...Ja jag har nog inte så många författare kvar snart av de kvinnliga svenska men den dagen den sorgen..Får börja läsa utländska deckare då som är skriven av kvinnor..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
tack det samma,
roligt att se allihopa.
kul att du oxå bloggar,
bra när man e nyfiken på vad släkt och vänner har för sig,
bara smyga in på blogen en sväng :P
Borde nästan vara lag att folk bloggar, haha
Ha det bra!
Kram