torsdag 15 maj 2008

Torsdag



Idag har jag varit till arbetsförmedlingen och de gick jättebra..Han är så snäll och bra han jag har på arbetsförmedlingen.Och framför allt han är så förstående på nå vis,och de känns ju jättebra.Ja jag var glad när jag kom ut där i från.Så de som gäller nu är att jag ska antagligen börja jobba mina 25% i mitten av augusti´och de känns skönt..Men vi får se om de blir som vi pratade om idag,om de blir de stället som vi pratade om,men återkommer om de.Sen var jag och min kompis och handlade lite på stan.Vi var in på Kina och åt mat och de var mums.Vi skulle vara kl 7 och hämta min dotter där hon spelar fotboll.Och vi hade gott om tid,för vi var i stan redan vid ett,men vi hann precis de vi skulle göra men inte de extra som vi tänkte hahaha.Så jag kom hem halv nio i kväll,så de blev en heldag.




Min dotter gjorde illa sitt knä idag på fotbollsträningen,hon har fått en sträckning i minisken PUH vad ont för henne,så nu haltar hon runt och har allmänt ont,men tränaren sa att hon skulle ligga högt med benet och ha stöd på dagarna,så skulle de snart gå över.Ja fy vad tråkigt för henne.

Inga kommentarer: