fredag 16 maj 2008

Fredag



I kväll ska jag vakta på min flickas disco,dom ska ha de mellan 18-24,men jag ska vara där mellan 22-24.De är för att samla in pengar till skolresan som dom ska göra när de slutar nian.De har varit så här där vi bor att när dom slutar nian åker dom på skolresa.Så var de inte när jag gick i skolan men jag har ju inte gått i skola här utan i en stad,och då blir de säkert annorlunda.För de med skolresor vet jag har hållt på ett tag här för min kusin som är ett år äldre än mig åkte på skolresa,och om de var några klasser före henne vet jag inte.Jag var med min son och hans klass till Kreta när han slutade nian,och gud så roligt de var,de var som jag sa åt dom när vi landade att jag skulle kunna vända och åka en vända till med er.Så mycket som jag skrattade denna vecka hade jag inte gjort på länge då.Tänk er att åka med 24 st ungdomar till Kreta,de var en pappa med också och han och jag kom jättebra överens,så veckan var jättelyckad med alla ungdomar.Ja få se om jag får följa med min dotters klass,men hennes klass fick jag inte följa med till Göteborg.För jag var även med min sons klass till Göteborg när dom gick i sexan..Men inte med dotters klass när hon gick i sexan.Ja ja får se hur de blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med disco, och hoppas de får ihop lite pengar nu då... det behövs ju för att man ska komma iväg. Jag kommer ihåg min egen klassresa som om det var igår!

Anonym sa...

ja hoppas det går bra för dom med discot. Undrar hur du är i huvudet i moron med allt detta stim och hög musik som det är på disco.Kram carina