onsdag 14 maj 2008

Min älskling mm. mm.



Idag kom min kusse med sin gulliga lilla kille.De var så kul att dom kom,jag gick här och hade allmänt tråkigt,så då blev de fart på mig igen när dom kom.Blev på bättre humör,har känt mig på dåligt humör hela jä.. dagen..De beror ju på vissa saker som jag inte ska gå in på här,men nog kan folk reta en till vansinne i bland,men jag känner att nu jä..får de vara nog.De är folk som går runt och är avig på mig,och de retar mig för de behöver i alla fall inte vara elaka tycker jag..Men men nu är de slut,kommer inte ta nå mera skit.De är färdigt med de nu,men jag kommer undvika dom så mycket de går.Nu ska dom få se vem dom retat förbannad,för mycket kan jag ta men är de färdigt då är de färdigt forever, så jag hoppas att dom kan sköta sig i fortsättningen,som sagt ska bara umgås med folk som tycker om en för den man är.Annars blir jag att se ut som djuret på bilden.hahahaah..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som Grynet brukar säga... TA ingen skit!!!

Anonym sa...

Ja fy vad folk är dumma. De kan ju byta om de är så jadrans avig, så får de se hur man har det. Skulle inte tro dom ville byta då. Det är tur du har oss vänner som tycker om dej för den du är. Karam kussen

Anonym sa...

Vad kan man säga,Det finns ju folk till allt.Men jag hoppas att du står på dig och som jag alltid har sagt det bästa är att sköta sig själv och skita i andra.Då mår man liksom bäst.Kram Helena