tisdag 1 april 2008

April April


Är de någon som blivit lurade nå idag då.Jag lurade min dotter och gubbe...Jag smsade till min dotter när hon var i skolan och skrev,nu åker jag bort syns om en vecka och de gick hon på hahahah.Och till gubben ringde jag till och sa att posten hade kommit och att de var något från Kronofogden till honom,han undrade vad de var och ville att jag skulle öppna hahaha.Så jag har haft roligt idag.Och min sons flickvän smsade till sin mamma och sa att hon var med barn hahaha.Ja de är alltid roligt när man kan luras men de är inte så roligt att bli lurad själv.Men jag har klarat mig än så länge idag men dagen är ju inte slut än,min son försökte lura mig som hans flickvän gjort med hennes mamma men jag hade ju precis lurat min dotter då så jag gick inte på de som tur var.hahahaha.Men jag är inte klar än ska lura min stora syster också men de ska jag göra i kväll..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror faktiskt inte att jag blivit lurad idag... inte än iallafall, men dagen är ju inte slut än.

Anonym sa...

Jag klarade mig hela dagen jag också,så vitt jag vet i alla fall.Och jag lurade ingen själv heller.Jag är så dålig på att klura ut något att luras om....

Anonym sa...

Haha ja det ska var du till att luras. Själv klarde jag mej. Och jag lurade ingen heller. Har så dålig fantasi när det gäller att luras. Kram Carina