lördag 29 mars 2008

Lördag

Ska snart ta min promenad ska bara gruva mig ett tag till hahaha...Igår var jag till min kusse och hälsade på en stund på kvällen,och de var trevligt som vanligt.Idag ska jag inte göra nå speciellt som vanligt på helgerna så har man inget speciellt att se fram emot.De är nästan så man tycker de är skönt när de inte är helg på nå vis,vardagen är lite lättare.Jag brukar komma in i sånna perioder när jag känner så och då blir allt så tråkigt..men men de är ingen ide att deppa ihop de hjälper inte.Så nu ska jag gå ut och gå hej då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja livet går ju upp och ner tyvärr.Jag ser ju helst att det bara var uppåt hela tiden.Men man har tyvärr inte en sådan tur att det är på det viset.men tur för dig att det inte är vardagarna som är jobbiga,helgerna är ju inte så långa.....

felajna sa...

haha jo men det är först när man haft riktigt tråkigt som man vet vad riktigt kul är:D Vore ju ännu tristare om man inte visste det.. hehe.. kram kram