fredag 28 mars 2008

En ny dag



HAhahaah så här känner jag mig idag, var till stan och storhandlade mat igår och då blir man trött haha.De tog 2,5 tim att ta reda på allt när jag kom hem i och med att jag var själv när jag kom hem.Men men ska inte klaga de var ändå en trevlig dag hade en kompis med mig och hennes dotter + mina bägge sonen var in på arbetsförmedlingen och kollade på en film.Så vi gjorde stan igår riktigt ordentligt, vi åkte tolv och kom hem halv åtta på kvällen.Så idag blir de en latdag igen haha men jag var tvungen att gå upp lite tidigare än vanligt idag för jag skjutsade min dotter till våran slalombacke.Men nu sitter jag och skriver i min blogg och surfar runt på nätet lite så de är rikit skönt att bara vara,ska väl göra mat sen ändå.För äta bör man annars dör man,äta gör man ändå dör man..

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det tar hårt att ligga på topp haha. Men skönt när man har packat klat och det ligger i frysen och skafferit, då är man nöjd o glad. Kram carina

Anonym sa...

Jag har precis kommit hem från min handling också...Ikväll kommer en av mina bästa vänner hit och äter middag, så vi slår på stort å käkar tacos.. som jag ÄLSKAR!

Anonym sa...

Hej! Äta bör man ja, det har jag inte gjort på fyra dagar nu....idag slank lite kycklingbuljong ner, men när Hasse lagar mat åt sig själv står jag inte ut med matlukten! Tur man har att ta av!
Ha en fin vecka, så skönt att det blir ljusare kvällar nu när sommartiden är här!