måndag 24 mars 2008

Fint väder



Idag var de jättefint väder mitt på dagen,så jag tog en promenad på en halvtimme i de fina vädret.Min syster var med också men jag vände före henne,för hon går så långt hahaha men kul att få sällskap en liten bit i alla fall.Sen när jag kom hem från promenaden ville jag inte gå in,så jag skottade av gården lite,och plockade bort skräp på altanen och torkade ur bilen,så i morgon ligger man väl som en urvriden trasa i sängen haha,men de var skönt att vara ute i solen.Nu ska jag åka till min styvfar som fyllde år i lördags och skulle ha kalas men som blev sjuk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

skönt med fint väder... det har jag saknat i påsk...

Anonym sa...

Ja visst var det härligt väder idag.Men jag tror att det var värre söder över.Tycker synd om våra nya grannar som åkte hem till skåne idag.

Anonym sa...

Ängel? är du inte klok...med svarta vingar då? Haha, det blir nog lite älvlikt tror jag dock, i en gunga... Nu får vi se när jag kan ta mig till Falun, där Saijas kompis ska fixa det

felajna sa...

Jo och snart blir det vår.. den ser jag fram emot! Då får du och mamsen ta en tur hit och hälsa på tycker jag. Kristoffers mamma kommer imorn.. Lite nervöst. Kram kram