onsdag 26 mars 2008

Hej och hå hur de kan gå..i snöoväder


Ja tänk när man inte är själv ute på vägen och åker,då kan vad som helst hända.Igår kväll ringde min styvfar och sa att kan du hjälpa mig med en sak,ja sa jag,jo de är så här att jag står .....och jag har krockat med tre bilar med en lastbil inblandad.Men de är lugnt de har gått bra för oss alla,men jag behöver hjälp härifrån.Ja så jag min dotter och hennes kille drog iväg.Innan vi kom iväg så yrade jag som en höna runt runt och skulle plocka ihop grejorna som jag skulle ha med mig,och när vi skulle åka så hade jag tappat bort bilnycklarna haha,men jag hittade dom till slut,ja fy jag var aldres svettig innan vi kom iväg.Men när vi väl om iväg så lugnade jag ner mig igen.Ja jag som alltid brukar vara så cool när de händer något blev aldres uppstressad.De var som min mamma sa att de var väl mitt eget trauma som kom tillbaka.Ja men allt gick bra och vi kom hem igen,men min styvfars bil var ingen vacker syn.Men alla som var inblandade klarade sig utan skador.När vi kom hem så gjorde vi varma mackor och satt oss framför tvn och varvade ner innan vi la oss.Så de var min tisdagskväll de.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad obehagligt! Tur att allt gick bra ändå.

Anonym sa...

Kan tro du blev virrig när styfar din ringde. Men skönt att tall gick bra. Plåt kan man byta men en människa är detvärre med. Som sagt tur allt gick bra. Suddegumman

Anonym sa...

Ja det är läskigt med trafikolyckor.Och jag passerade din styvfar när han stod på vägkanten och väntade på dig.Jag såg att det inte var någon fara med de inblandade så jag åkte vidare och straxt efter så mötte jag dig.Din styvfar hade nog tur i oturen,han hade en ängel som vakade över honom.Helena

felajna sa...

oj.. tur att det gick bra för dem. Det är kanske åldeln som börjar sätta till när du virrar så... haha. Kram kram

Anna sa...

Hu då! Ni borde ha haft er beskärda del av trafikolyckor i er släkt. Skönt att det gick bra iaf.

Kram, ha en underbar helg, hälsa familjen.