lördag 8 mars 2008

Lördag


Ja som sagt i kväll ska jag på tjejfest,och de ska bli kul.Men jag är inte så mycket för att gå på fest har väl blivit mossig haha men tycker de är skönast att vara hemma.Men jag har alltid kul när jag är på fest ändå.Man kanske skulle gå ut oftare men just nu så har jag inte de behovet.Idag på dan var jag och gubben och hälsade på hans lillebror som har två små barn, och vad kul de var att se dem och vad härliga de var,ungarna alltså haha.Pojken är 3 år och flickan är 10 mån.ja nog är de gulligt med små kottar ändå.Men skönt att ens ungar är stora nu,jag är för gammal för att jag skulle orka med småungar.Nu får man vänta på barnbarn i stället.Men jag har ju min kusse som kommer med sin lillkorv emellanåt och de är kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska ha det så kul på tjejfesten.Brukar ju själv gå på sådana men nu var det ett tag sedan det blev av. Kanske skulle fixa en själv.Håller med dig om det där med småbarn.Väntar hellre på att få barnbarn istället.Ha de

Anonym sa...

Mina små guldtroll! Finns inga jag längtar efter mer än dem...