onsdag 5 mars 2008

Födelsedag


Idag har jag fyllt år och fått så mycket fina presenter.Av ungarna fick jag en ganska stor ros i glas och 2 jättefina assietter,av min gubbe fick jag ett telefonkort med mycket pengar på.Av mamma, pappa och styfar fick jag pengar,och två kompisar böcker som jag älskar.Den ena var en deckare som hon vet att jag gillar med Karin Wahlberg så nu har jag fått en ny kvinnlig författare att läsa.Och av en annan kompis som jag inte träffar så ofta men som jag varit kompis med sen vi ut kom,fick jag en bok som heter Vänner för livet skriven av Bradley Trevor Greive,jag skrattade när jag läste den.Och av min stora syster fick jag dukar och ljus och de behövde jag, de blev jättefin på borden som jag la dem på. Ja en lyckad dag.Imorgon kommer några i min släkt hit och får lite födelsedagsfika.Och sen är de mycket vänner/släkt som skickat sms idag och grattat mig på bloggen och de värmer mitt hjärta att de var så många som kom ihåg mig.Ja ja en lyckad dag som sagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva...
Ett försenat jättegrattis !
Det var väl 22...??
Det är en jobbig tid nu innan all gammal snö rinner undan...jag är otålig att få komma ut på alla vägar som inte blivit plogade i vinter.
Men vi har ju haft sol o fint i alla fall.
Kramen