fredag 7 mars 2008

Latdag/presenter


Igår hade jag en latdag var inte utanför dörren på hela dagen, men de var skönt i och med att de var så mycket dagarna innan.Idag har jag varit ute och handlat presenter till nästan alla som fyller år i mars.De har redan varit kalas här omdagen.De börjar med storasyrrans minsta pojk den 2:a och sen är de är de jag den 5:e,sen fortsätter de med min gubbe den 16:e och den 20:e är de lillsyrrans äldsta och den 22:a är de min styvfar.Så de är ganska mycket i mars.Men jag har inte köpt till alla än med de är nästan klart.Vet ni vad mars kallas jo:kattfittmånaden hahahaha..

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med latdagar ibland. Det brukar jag ta mig en då och då jag också.Orkiden ska du bara vattna var 14:de dag ungefär.Akta så att det inte kommer vatten på bladen. Spola gärna rötterna under kran i vatten som är skönt att tvätta händerna i.Och använd inte vanlig blommnäring utan köp orkidenäring.Vanlig är för stark och tar död på blomman.Ha de