måndag 18 februari 2008

Hej

Nu har jag varit till kyrkan och de var precis så bra som jag trodde att de skulle vara.De är så kul för de är ju blandad musik från filmmusik till gospel.Och dom är så duktiga allihopa.Så nu har man njutit av bra och trevlig underhållning.Så nu kan man sova gott i natt.Från de ena till de andra, så var jag till våran affär vi har här där jag bor och frågade om jobb,25% alltså för de är den arbetsförmågan som jag har.Pratade också om vad jag inte kunde göra som att bära tungt och så, men de var intresserade av mig i alla fall,de sa att de finns hur mycket småplock som helst som inte är tungt men som verkligen behövs.Så håll tummarna att de går vägen, hon jag pratade med kunde inte avgöra själv men skulle prata för min sak med han som bestämmer högre upp.Ja för om man behövs så känner man sig ju ändå önskvärd och då blir de ingen förvaring.Ja ja jag hoppas verkligen att de går vägen.Jag är ju en sån positiv människa så jag ska försöka vara lite negativ nu, så kanske jag blir positivt överaskad i stället för besviken hahaah, ja bättre egentligen att vara positiv och bli besviken, men nu vill jag verkligen ha detta jobb.Ja fortsättning följer..........

1 kommentar:

felajna sa...

Jag håller på tummen för dig.. Kram