onsdag 20 februari 2008

Fjällberget


Idag har jag haft främmande av min kusse med bäbis och de var trevligt och mysigt som vanligt,kommer bilder snart har inte lagt in dem i datorn än.Sen på kvällen har jag varit på en plats som heter Fjällberget som ligger en bit hemifrån,de ligger i Grängesberg.Blev tillfrågad av en som är ledare på våran ungdomsgård om jag kunde följa med och köra,och de sa jag ja till.De var 4 st ungdomar som följde med dit + jag och ledaren.De är en slalombacke förresten.Kommunen hade bjudit in sina anställda och ungdomsgårdarna i hela kommunen att få åka gratis denna kväll.Ja som sagt de blev en trevlig kväll med korvgrillning och fika skratt och prat.Så nu somnar jag ovaggad av all den friska luften som jag fått i mig i kväll + rök från korvgrillningen.God natt med er alla...

1 kommentar:

Anonym sa...

det ser ut att vara jättefint väder... Å vad jag saknar snö!! Jag har inte ens sett snö i år, och inte använt min nya vinterjacka en enda gång!