måndag 21 januari 2008

Måndag kväll

Idag har min älskade lillkorv varit hit och hälsat på igen, ja han blir bara härligare och härligare.I morgon ska jag till Försäkringskassan och få domen, vad jag har fattat så kommer jag att få 75% sjukbidrag och att jag ska jobba 25%, och de blir ju arbetsförmedlingen som ska fixa de åt mig.Ja ja får se hur de blir de blir ju bra hur de än blir, men jag hoppas att dom kan fixa nå jobb på 25% åt mig de skulle lätta en sten i hjärtat då.Och tills dess så får man väl suga på ramarna, tur man är tjock och fet och kan leva på hullet hahah men de är värre för övriga familjen, för dom är smala som stövarhundar som jagat en hel säsong haha..

1 kommentar:

Anonym sa...

som stövarhundar.. haha, det var det roligaste jag hört på länge... Insåg dock att det var väldigt länge sedan jag träffade farbror min... =)