lördag 19 januari 2008

Lördag

Igår var jag till en kompis några timmar på kvällen, man måste ju vara social ibland också.Idag tog jag en promenad i blås och ruskvädret.Jag sa åt min son att komma efter med bilen efter ett tag, i och med att vi skulle åka till kiosen sen.Men han kom efter 10 minuter han orkade inte vänta hahah,ja men 10 min är ju bättre än inget.Men de som är så bra när någon plockar upp en är ju att då slipper man gå samma väg tillbaka, och då har de ju inte gjort något om han väntat lite till.Har inge promenadstråk här så att de typ går att gå runt, för de är så jävla tråkigt när man måste gå tillbaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är skönt att gå ibland. När kommer du och morsan hit och hälsar på då? hehe
Kram/Elina

Paula sa...

Jag känner igen problemet! Här kan jag gå cykelvägar runt byn åt olika håll, jättebra! Även när jag går till sjön kan jag ta en annan väg hem...o framför allt, här finns inga förfärliga backar som F-berg var fullt av, haha!
Ha en bra dag, själv ska jag till tvättstugan, blä