tisdag 22 januari 2008

Försäkringskassan


Nu har jag varit till försäkringskassan, och hon är så gullig och rar hon jag har där.De blev inte riktigt klart idag för hon ska skicka de på utvärdering.Så de blir endra 100% eller 75% sjukbidrag.Om de blir 75% så hoppas jag att de fixar ett jobb på 25% ganska snabbt.Vill gärna själv jobba 25% men de är ju de om de finns nå jobb som är anpassat för mina begränsningar,man får hoppas de.Ja ja de blir som de blir och man får ta de som de kommer, men jag kommer i vilket fall som helst gå under om jag inte får jobba 25% ekonomiskt alltså.Men men som sagt tur man är tjock och fet haha

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag har oxå haft det lite klent med cash på sistone. Tänkte att man kanske åtminstone kommer smal ur det hela... hahahaha
Hoppas att det löser sig för dig. Håller tummarna för att det finns ett bra jobb som du kan jobba 25% på.
Kram kram/Elina