söndag 13 januari 2008

Roliga historier

Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den .
Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och
sover!

------------------------------------------------------------------------------------------------
På en vägg på damtoaletten . . "Min man följer efter mig överallt"
Skrivet precis under . . "Det gör jag inte alls" ... ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och
lägger sig!
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till
kylskåpet!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig

2 kommentarer:

Paula sa...

Hej! Vilka söta grisar du hittat att förgylla sidan med! Efter en solig dag är allt som vanligt här igen, plusgrader och snorhalt! Hasse får ta med sig alla jyckar när han åker, han vill inte att jag tar ett steg utanför dörren, haha! Han vet ju så väl hur det blir när jag ramlar, han får göra allt i hemmet i flera månader...
Så, jag får väl roa mig bäst jag kan, läsa vidare i min engelska bok står på programmet, försöker hålla språket igång..
Ha en fin vecka/Kram

Anna sa...

TAck för dom historierna, jag behövde verkligen dom idag :0).

Kram Anna