måndag 14 december 2009

Hej nu är jag tillbka


Ja nu var jag på banan igen, har haft fullt upp verkar de som i och med jag inte varit här på ett tag.. Ja vad har hänt sen sist då. Lördagen skjutsade jag E & B till min farbror, jag följde med in och fikade en stund. Sen åkte jag hem och tog fram tomtenissarna och la på juldukarna, de blev så mysigt så.. nu är de bara granen och golven kvar så är de jul hahah.. men golven har dottern lovat att fixa.. SKÖNT..

Söndagen gick åt till middagslurar, skidskytte & mat. Mamma och hennes JO kom hit en sväng också och fikade. Ja de var väl de som hände på Söndagen.. Idag Måndag har jag varit in och lånat Böcker till både mig och B, och fixat några ärenden.. Sen var jag ner till min älskade moster och hennes gubbe och fikade, mamma var också där.. Nu är jag hemma igen.. Tror jag ska göra lite knäck men har inte riktig bestämt mig än..

Måste också tala om att nu är de då snö här i Dalarna. Men läste att de skulle ev. bli en vit jul i hela Sverige.

Inga kommentarer: