onsdag 9 december 2009

Min vecka


Ja här i skogen går dagarna sin gilla gång..

Detta har hänt och ska hända denna vecka:

Måndag:
Plockade ihop NewBody med en annan mamma i min dotters klass. Sen var jag kvar och fikade en stund, riktigt trevlig..

Tisdag:
var iväg en sväng på ett uppdrag ett par timmar. Sen senare på eftermiddagen kom en av mina kusiner hit och fikade.. jättekul ..

Onsdag:
Hemma nästan hela dagen, sen åkte jag till en släkting och fikade, hennes dotter och barnbarn var hemma också, jättekul att träffa henne och hennes lilla dotter på 6 månader. Jag nog är dom gulliga de små liven.. Ja resten av familjen var också hemma så de var jättekul att träffa dom också, har inte träffa de på länge.

Torsdag:
Shoppingdag i Borlänge hela dagen går väl åt vad jag kan förstå. Efter shopping en fikasväng hem till Pappa/morfar..

Fredag:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz och Idol hahahah..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fredag låter super annars får du ha det så kul. kram lia