fredag 18 december 2009

Torsdag - fredag


Igår lyste flitets lampa över mitt huvud i alla fall ett tag hahahha.. Gick upp klockan sju, fixade mig i ordning och käka frukost. Sen skjutsa dottern till skolan, hon hade sovmorgon. Efter de lite handling, hem gjorde pizza deg och skurade toaletten. Fixa pizzan sen käka, men när klockan var fem på eftermiddagen så somna jag och sov till sju på kvällen..Sen hade lampan slocknat för denna dag..

Idag har jag skjutsat dottern till tåget, hon åkte till sin kille ska vara där över helgen.. var in och handlade lite så man klarar sig till i morgon.. Handla tycker jag inte är så kul. I morgon ska jag och B iväg och handla maten till jul puh puh, men sen tar jag in julen. Ja mat blir de ju på julafton.. För äta lär man ju göra varje dag oavsett om de är jul eller inte hhahah..

1 kommentar:

Anonym sa...

Pizza m julskinka på, ny variant
kram lia