torsdag 8 oktober 2009

Torsdag


Har städat idag faktiskt men nu är de klart och de känns skönt, nu är de gjort för ett tag framöver.. De är väl de jag gjort idag och lagat mat. Men hela dagen har gått för nu är de eftermiddag. Vet inte mer vad jag ska göra men men de dyker väl upp något säkert.

På söndag ska jag ta tag i mitt liv igen med promenaderna, har ju som sagt haft problem med ryggen så få se vad de blir för fel denna gång hahahha. För varje gång jag börjat med promenader så har de blivit nå krångel. Endra så vrickar jag fötterna så jag inte kan gå eller så blir jag förkyld och nu sist så var ryggen paj. Men nu ska jag som sagt börja igen, känns skönt för de är ju bra för både kropp och själ.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver väl inte ta finskorna på dej där ute + inte är det meningen med maratonlopp från början.Det får du la vänta lite med. Kram lia