lördag 10 oktober 2009

Lördag

I morgon kommer min dotter hem, hon har varit borta i tio dagar puh puh, ska bli skönt att hon kommer hem igen, så är ordningen färidigställd. Då är allt som vanligt igen.. De har varit tomt när hon varit borta. ja som sagt de ska bli skönt att hon kommer hem. Denna gång har hon praoat på resturang tror hon tyckt de varit kul.

Har inte hunnit med så mycket idag för klockan är inte så mycket än, de är fortfarande förmiddag. Tror jag ska gå ut och plocka in de sista för vintern, men har inte bestämt mig än.

På måndag börjar älgjakten så mina promenader de får jag åka in på byn och ta, för vem vågar gå här efter vägen när de är jägare i farten hahahah inte jag i alla fall..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får väl sjunga för full hals.
kram lia
jagar dom i flera dagar? här brukar det bli första 2, sen helger.