söndag 4 oktober 2009

Helgen


Ja nu är jag här och skriver om mitt liv som de inte händer så mycket i just nu, men vill väl skriva ändå hahaha..

Lördagen var vi i några timmar och fixade de sista i min kompis stuga, som tur var så hade jag B och E med mig som plockade på gården, och körde skräp mm. SKÖNT. Själv så städade jag ur stugan, men de var inte så betungande som jag hade trott. De var lättstädat och stugan är ju inte så stor. Så nu var de klart och de känns jätteskönt.

Idag har vi raggat lite och varit en sväng till kiosken, min mamma och hennes JO kom hit och hälsade på en stund, dom har varit utomlands i två veckor och kom hem igår. De var kul att se dom igen de var så bruna och fina så. Min lillkusse var också hit idag hon kom själv hit, hennes lilla plutt var vid sin pappa. Så vi käkade och slöade mest hela tiden, men de var gött de behövde vi alla idag.. Vi är nog lite trötta alla till mans nu denna tid, när de börjar bli mörkt och kallt.

Min pappa kom hem från lasarettet igår (lördag)han känner sig skaplig efter operationen, men är lite slö men han tyckte de var skönt att komma hem till sig själv, de ligger väl något i de att ..BORTA BRA MEN HEMMA BÄST..

Ja efter min slödag idag så börjar jag känna mig lite utvilad och mer stabil igen SKÖNT..

2 kommentarer:

Marie sa...

Hej! Kusin Marie här...är väl dags att jag ger mig till känna och skriver en liten kommentar:) - fick adressen till din blogg för länge sen av Ammi - så jag kikar in lite då och då... Kul att läsa lite om släkten fast vi inte har någon kontakt annars... bara korta möten på tråkiga begravningar har det ju blivit de senaste åren:(. urlHa det så bra! Kram /Marie

Anonym sa...

Hoppas det har blivit några steg, dvs
början av en prommenad. Skönt att din pappa kom hem igen!Bäst hemma!
Sköt om er, kram lia