tisdag 22 september 2009

Tisdag


Nu har jag varit duktig i dag, har dammsugit och torkat golven, gud så gött när de är klart, men inte kul när man håller på. Städning är ett nödvändigt ont..De är väl de jag hunnit med idag, sitter vid datorn och uppdaterar min sida på Boktipset, himla kul sida när man läser mycket böcker.

Ja annars går livet sin gilla gång, de händer väl inte så mycket men dagarna går fort ändå. Idag är min dotter hemma och har studiedag och i morgon så har hon och en klasskompis hemstudier, så nu är dottern och sonen in och hämtar kompisen för hon ska sova här i natt. På fredag är de lovdag på skolan så hon har inte behövt vara där mycket denna vecka. Ja hon går sista året nu sen bär de av till gymnasie för henne, hon ska gå Fordon transport säger att hon ska bli lastbilschafför, ja hon har de i blodet hennes pappa är ju de, han dirver just nu ett åkeri. Ja de blev hon som blev åkarungen i familjen. ja de som är sen när hon börjar gymnasie är ju att då lär vi skaffa en lägenhet åt henne där hon ska gå. För vi bor sju mil från gymnasieskolorna. Men man har ju vanan inne för sonen var ju borta i tre år. Ja den dagen den sorgen.

Nu ska jag fortsätta att uppdaterra mina böcker. Hej så länge

Inga kommentarer: