söndag 20 september 2009

Lat..zzzzz..


Ja lat och trött har jag varit hela helgen, men jag har latat mig ordentligt och sovit mycket så de känns som de är på rätt väg nu. De är väl sviter efter en lång förkylning och snett bäcken som fixats till. Men nu får man då hoppas att de ger dig ett tag med krångel och sjukdomar.

Jag ska ju börja på Coop igen, och då vill man ju inte börja när man är i sitt sämsta skick. Men de ska bli kul ska vara där i tre månader till att börja med. Men få se om de blir att hoppa av tidigare, för de är inte riktig klart med ersättningen, och går de inte igenom så får jag lov att sluta, för jobba gratis de gör jag inte. Men förhoppningsvis så är de klart innan jag börjar den femte oktober.

Nu ska jag fortsätta att lata mig. So long..

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha en mysig dag o akta ögonen, kram lia

Paula sa...

Men va kul, att du får komma ut ett tag igen, och du trivdes ju i butiken! Jag blir helt slut bara av mina varma bad, de dagar jag badar gör jag INGENTING annat, hah
Jag håller också på o uppdaterar o betygsätter böcker, oj oj va du fick mig till! Massor av böcker jag läst finns inte med tyvärr, men det blir nog ganska många ändå. Har kommit till bokstaven F...
Kram