måndag 24 augusti 2009

Måndag


Nu har jag blivit förkyld puh puh har inte varit de på flera år faktiskt, men nu är de dags. Men jag är på benen i alla fall men de är inte så mycket mera. Men men man kan inte klara sig hur länge som helst från förkylning så är de..

Ska med en kompis på en föreläsning på torsdag, hoppas jag är bättre då annars orkar jag inte följa med. Ja typiskt men de är som de är i så fall. Men min dotter har också varit sjuk men de var bara i fem dagar ungefär, hon har ju hostan kvar men är frisk för övrigt. Dottern var rädd att hon hade Svin inflensa men de vet man ju inte, för de kunde ju vara så att man blev vanligt förkyld, så vem vet vi kanske har de...Nöff nöff..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,skulle ju ha svarat dig sist du skrev, sorry! Vi har tyvärr inte vart i säfsen något i sommar, jag har jobbat å när jag e ledig så jobbar pappa o.s.v jag hade svininfluensa förra veckan känndes det som fick smällhög feber som bara kom på en sek .. sen höll de i sig ett par dagar men gick över lika fort som det kom , mystiskt typiskt nog så kom den precis när jag skulle plugga till och göra tenta men jag fixade de nog ändå,, pluugar du oxå? tänkte på föreläsningen...Kram