söndag 23 augusti 2009

Fredag - Söndag


Ja nu är de snart en ny vecka igen. Helgen har gått i ett flygande fläng som vanligt. På fredagen var jag och hämtade min mamma i Mora. De blev en tur på 29 mil fram och tillbaka. Sov middag i två timmar när jag kom hem hahahha..Sen hände inge mera den dagen, men de valde jag ju själv.

Lördag så har vi ja ja vi och vi målat huset, B och min lillkusse har målat klart de som var kvar att måla och de skulle målas två gånger, och sonen bröt ju nyckelbenet så den hjälpen försvann ju sin kos. Så jag frågade min lillkusse om hon kunde hjälpa oss, och snäll som hon är så gjorde hon de. Jag och sonen tog hand om hennes son (Gulleplutten) hela lördagen och fixade med mat och så. Sen sov dom över här hos oss. Så vi käkade kräftor och drack vin på kvällen, men vi blev så trötta så den kvällen blev inte lång. Så nu har lillkorven sovit över här för första gången, så hoppas att de blir fler gånger.

1 kommentar:

Miss Ann Passad sa...

Fint det blev! (Men vad är det för em massa sladdar/kablar som hänger överallt??) ;)