torsdag 27 augusti 2009

Ja nu tror jag....


Ja herregud nu tror jag fan de går troll i mig, inte nog med att jag varit rejält förkyld nu har jag fått ont i ryggen igen, fy fan säger jag vad drygt att ha ont i ryggen. Den värsta smärtan på länge, men är tvungen att skratta ändå. Låg på soffan och tog mig inte upp låg och krånglade bra länge, kände mig som en sköldpadda på rygg. Fick lov att ringa på min sons mobil att han kom ner och hjälpte mig... hahahha.. ja han sa vad har du gjort om ingen varit hemma, ja då har jag ju fått legat där och glott i taket hahah. Ja nu djävlar får de vara slut på detta, tror fan att ryggen har varit värst... Har haft så här till och i från en månad nu..

Ja de är bara att bita ihop och härda ut, men detta har tagit ner mig lite i alla fall, när man inte är bra från början heller så behöver man inge mera ont än man redan har...

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha jag skulle allt bra gärna ha velat sett dej ligga där på rygg och inte komma upp ha ha ja du kussen inte lätt alla gånger. Krya på dej nu så du är frisk till du sak börja jobba igen. Kram Kussen