onsdag 3 juni 2009

Vad de går fort...

Ja hej och hå vad veckorna går fort de är redan onsdag idag. Igår var jag med min kusse till borlänge de blev en heldag. Hon ringde och väckte mig så de var bara att skutta upp och göra sig i ordning. Ja vi hade de jättemysigt hela dagen. Vi var in på ICA MAXI och handlade lite och när vi kom hem så hade varken hon eller jag brödet med som vi handlat, men jag tror att de var någon som tog de faktiskt. Så vi blev utan bröd.

Har äntligen kommit i kapp med tvätten, de har blivit efter med allt nu när man haft så mycket annat att göra. I morgon ska jag ut och ränna igen, då ska jag med min kompis till Falun på lasarettet så då blir de en heldag igen.

Ja idag ska jag bara ta de lungt hade jag tänkt, de sliter hårt på en på nå vis. Har varit dålig i flera veckor nu, så de börja bli tungt. Men men de går väl över men de är jobbigt att vara så trött jämt.

Inga kommentarer: