fredag 5 juni 2009

Hej alla


Ja nu har de gått några dagar igen..Tiden går så fort så jag hinner inte med. I torsdags var jag med min kompis till Falu lasarett, efter besöket vid doktorn så åkte vi och handlade lite grejer. Efter de så åt och fikade vi i några timmar som alltid, sen åkte vi hemåt till skogen igen. Ja en trevlig dag.

Nu är de fredag kväll och jag är ensam hemma, min dotter är vid sin kille,sonen är ute och är kulturell med några kompisar och gubben är på sin systers 40 års kalas. Ja håller på att baka Grahamsbullar, sitter och surfar nu när degen jäser.

I morgon ska jag på fest vid min mamma, de är tjejfest med släkten. De är kusiner och mostrar som kommer och mina systrar + lite tjejbarn. Ska bli kul hoppas jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra sätt arr fira den så kallade nationaldagen på
Ha det så kul o sköt om er kram lia