torsdag 11 juni 2009

Spikmattan


Har fått en förfrågan om jag kan tala om hur de går för mig med spikmattan.Ja måpste säga att de är den bästa investeringen jag gjort för min värk. Jag känner omgående om jag de går för många dagar emellan som jag ligger på den. De får inte gå mer än 2 dagar emellan, gör de de så får jag mera ont direkt. Så jag försöker att ligga på den varje dag, och gör jag inte de så får de inte bli mindre än varannan dag. Ja de är något jag kan rekomendera alla, oavsett om man har värk eller inte. Den är även bra i förebyggande. Jag ligger 20 - 30 minuter varje gång men i början så fixade jag de inte, då fick jag ligga 15 minuter varannan dag. Men de stod att man kunde bli dålig i början, jag fick huvudvärk och så jävla förbannat ont men men de gick över när jag låg sen varannan dag i början. Ja vad kan jag skriva mer om den, de är som att få massage när man har legat på den, och de är ju inte helt fel. Men nu har jag den spikmatta som finns på bilden här ovan, för de finns ju en uppsjö med sånna också, och denna är bra för mig. Sen finns de ju andra som man kan använda på hela kroppen, men min får bara användas på ryggen.

Inga kommentarer: