fredag 8 maj 2009

Veckan som gått


Ja nu har de gått en vecka igen, fast denna vecka var ingen arbetsvecka..Men de har gått bra ändå. Ja vad har man gjort denna vecka då, ja lite av varje kommer inte ihåg varje dag vad jag gjort.

Jag har varit på möte på skolan, och min dotter tyckte de var så roligt att jag var med henne på några lektioner, så nu kan man hälsa på henne i skolan igen då. Hon har inte velat förut att jag ska komma, men de kändes kul att hon vill de nu. Jag är ju med i Verksamhetsrådet på skolan, så vi sålde fika till alla föräldrar som var där och hälsade på denna dag (Torsdag). Ungarna hade lektioner på kvällstid så de var många föräldrar som kunde komma. De var en test och kolla hur man kunde locka föräldrar att hälsa på ungarna i skolan. De var väldigt lyckat faktiskt så mycket föräldrar som kunde komma. Ca 40 st var de som dök upp. De är nog lättare för föräldrarna att komma när de var efter deras arbetstid. Ja lyckat var de i alla fall.

Ja vad jag mera gjort vet jag inte hahahah,skriver man inte varje dag så kommer man inte ihåg. Har i alla fall börjat att läsa en ny deckarserie nu. Återkommer om de.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, men dök du upp igen!Började undra om man skulle ringa 112, bloggare saknas. kram lia

Anonym sa...

ja du kussen min inte lätt att komma ihåg vad man gjort en hel vecka när man knappt mins vad man gjorde igår haha. Ja det var ju då ett lyckat försök ni gjorde, så det var ju kul. Kram kussen