söndag 3 maj 2009

Helgen


Ja nu har de gått i ett hela helgen så nu är jag helt slut hahahh...jaja nog gnällt om de. Men vi har börjat måla altan och de blir jättefint när de blir klart. Men de tillkommer så mycket. På fredag kväll så plockade jag av altan från alla möbler mm. Sen på lördagen så gjorde jag mat till 9 personer,som höll på att att ta reda på veden, jaja så många var de inte som höll på med veden men ungarna är ju inkluderade. Sen började vi måla lite på lördagen men jag målade inte så mycket. nu är de söndag så idag har jag inte gjort någonting, men ska iväg och tvätta mattor sen PUH PUH men de behövs de också, har inte tvättat mattor på flera år så de är nog nödvändigt.

Ja i morgon så har jag inte något jobb att gå till, så de känns lite konstigt men men.. Som tur är så är de ju snart sommar så då blir de väl lättare att vara hemma. Men de är ju lite tråkigt att de inte finns plats för en annan idagens samhälle. Men min tid kanske kommer såsmånigom. Men de ser mörkt ut just nu.

1 kommentar:

Marika sa...

Hej Kicki!
Det är bara att ni kommer och hälsar på när ni vill. Hör av er innan så vi med säkerhet är hemma.
Jocke har börjat jobba idag. Så det är lite tomt här hemma nu, men på ett sätt känns det riktigt bra att han har börjat jobba igen.. Han har ju gått hemma sen strax innan jul. Ha det så bra..
Kram Marika