måndag 4 maj 2009

Första lediga dagen..


Ja då var denna första lediga dag snart till ända, dagen har gått fort ändå de är redan börja på kvällen...Men idag sov jag lääääänge...SKÖNT... Men nog känns de knepigt på nå vis, svårt att förklara var in på affären och handlade och då bjöd de på fika.. Men de kändes som jag aldrig varit där, så hon sa en jobbarkompis att har de varit så hemst så du redan förträngt de hahaha.. Nej de är inte de heller de har varit underbart. Ja de är som jag säger de känns jättekonstigt.

Ja vad har man gjort idag då, ja varit och handlat plockat lite, ätit mat och varit till bibblan.. Men måste ändå säga att dagen har varit rörig har kutat hit och dit och inte gjort något vettigt, de är väl därför de känns konstigt kanske, har inga rutiner längre puh puh, ja men detta blir nog en vana snart igen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste lägga in lite rutiner, leka jobb så att säga.Disiplin så fixar sig allt, kanske.Sen beror det på om du är lydig? Har du blivit det? Jag undrar jag.Skojar bara, du fixar det när rutiner faller på plats igen. Många kramar lia

Anonym sa...

Jag saaaaaaknar dej, städtanten!!! Men du ska vara glad över att slippa stöket... Det är ganska bööökigt nu :)
Kram//Susanna