fredag 15 maj 2009

Torsdag - Fredag


På torsdagen bakade jag lite till konfirmationen som går av stapeln den sista helgen denna månad. Tvättade också ja ni vet inte om jag gjorde nå mera..Jo min farbror kom igår också han jobbar ju som sagt i närheten så vi blir nog att se han hela sommaren, och även hösten hahaha, men de gör inget de är så trevlligt när han kommer och hälsar på.

Idag gissa vem som kom hit då, jo min farbror hahahha. Så dagarna går blir så fort när han är här, så idag har jag bara gjort mat. Men men de är skönt med dagar som dessa också. Ska baka lite mera sen få se om de blir i kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad duktig du är... jag har tänkt att baka i flera veckor men jag har inte orkat... Får väl kasta jästen som jag köpte häromdagen också..hahhaha

kram/susanna

Anonym sa...

Vad jobbar han med (farbror din) kan det tänkas att han är Smakprovare. Kram lia