tisdag 12 maj 2009

Tisdag kväll..


Har varit på vår stora by och ränt idag, var in på affären en sväng och handlade.
Jag var in till min kompis och fikade innan jag åkte hemåt igen. Hon och hennes "kille" har skaffat sig en liten hundvalp. Och gud så gulligt de är med valpar men ett jobb är de ju också. Men man kan sitta och titta på dom hur länge som helst. Men hennes gammelhund som är 9 år är ändå min favorit ändå, men de är väl ömsesidigt för den hunden har mig som favorit hahahhah.. Ja man skulle nog ha blivit en hund i stället. hahhahahha.

Just nu sitter jag och är lite arg på nå vis, men men de går väl över. Men börjar bli trött på folk som inte kan bete sig som folk.. Funderar på ibland vad man gjort för ont för att förtjäna detta. Men kom bara fram till att man varit för snäll mot folk, och alltid varit så förstående och förlåtande. Men känner att de är slut med de från och med nu. Men de känns skönt. Man kan förstå varför folk beter sig som dom gör, men jag tänker då inte ta nå mera skit för folks tillkorta kommande.. Så var de med de..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, nu är ju det att det finns skillnad på folk och FÄ. Bit igen! Många kramar lia

Anonym sa...

Huvudsaken är att DU vet att du är en underbar person, för det är du :) Sen kan puckona prata bäst fan dom vill... Saknar dej städtanten...
kramar//Susanna