fredag 20 februari 2009

Thailand mm.


Nu har jag varit till min kusse och träffat mitt kusinbarn som varit i Thailand..Ja vad kul de var att få se deras resa i foto och film,men kunde inte titta på alla kort de var 3000 st så då har jag fått vara där i flera dagar hahahaahh.Men vilket äventyr de varit med om och vad mycket dom har fått se och uppleva.Dom hade varit till tigertemplet blandannat,båtresa på 3 dagar,simmat med delfinerna mm. mm. mm. man hinner mycket på 3 månader. Hon var så gullig så hon hade köpt present till mig blev lite rörd,tyckte de var så gulligt. Ja dom är gulliga min kusses barn. De var så kul att träffa henne och vad slbränd hon är,men de blir man väl när man varit i solen i 3 månader och haft +35-40 grader hela tiden. Jag frågade om hon frös,och de gjorde hon haahha förstår de för de gör ju en annan fast man varit i kylan hela tiden. Hon sa att hon började frysa när dom mellanlandade på ett ställer och de var +20 grader, ja de var ju stor skillnad bara de,och sen komma hem till vintern.

Efter jag varit till kussen och tittat på film och foto så åkte jag ner till min mamma och träffade min lillasyster med familj,kul att träffa hennes barn för de var länge sen nu. Men ska väl dit snart på kalas hennes dotter fyller 9 år. Ja de var min kväll och den var trevlig och bra på alla vis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var gulligt av ditt kusin barn att köpa present till dig.Måste kännas roligt att få något som kommer så långt bort ifrån.Kram