onsdag 18 februari 2009

Lat och ledig


Ja rubriken talar sanning.Jag var in och handlade på dagen de är de enda jag gjort idag,men de var nog drygt de hahhahha..Jobbade för hårt igår känner jag,men de blir så ibland. Huvudet vill mer än kroppen orkar,men som sagt jag trivs fortfarande på jobbet.De är en annan som får tänka sig för vad man gör och vad man orkar med.Men men man kanske aldrig lär sig fullt ut,men jag har kommit en bit på vägen.De var som en kompis sa till mig idag som jag känt sen jag var 12 år,att ja de måste vara svårt att ställa om från att alltid varit en jobbmännoska till att inte ha så mycket arbetskapacitet.Ja de var så kul att prata med henne idag,fast vi inte hörts av på länge så är de som vi pratade igår.Ja de blir så när man känt varandra så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Baskiluskerna tog ett hårdare grepp om mig och jag blev sängliggandes i en dunder förkylning. Men jag får hoppas att den går lika fort över som den kom.Tvätten står kvar ännu så vitt jag vet också.Väntar på kallelse till ortopeden i falun för min tumme.Ska få komma dit för konsultation som det så fint heter.Ha det så bra på jobbet.Kram kram . . .