måndag 16 februari 2009

Söndag - Måndag


Nu har jag varit och kollat på den gulliga hunden,åååååååå vad söt den är de var då en gullig trasselsudd.Idag är de måndag igen och en ny jobbarvecka.De går fortfarande bra på jobbet,men de slukar energi av en men de är fortfarande roligt och jag trivs.Efter jobbet idag så var jag hem och gjorde mat, och efter de så åkte jag ner till min moster och hennes gubbe. De var så kul att hälsa på dem så jag blev där i flera timmar.De är min älsklingsmoster,var mycket vid henne när jag var yngre och har alltid tyckt så mycket om henne och hennes gubbe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst var hunden gullig. Tror inte det är annat än måndag fredag, veckorna går ju så fort. Kram kram kussen

Anonym sa...

Vad bra att du trivs på jobbet .....

Anonym sa...

Ja hon är så söt så.. men inte lika gullig när hon väcker mig kl 4 på natten.. haha.. kram