lördag 31 januari 2009

Spikmatta fortsättning....

Ja idag lördag så har jag varit inne hela dagen,ska ta mig ut i morgon igen och vara lite social. Men så här ligger de till: min nya underbara spikmatta har gjort mig så dålig så jag har varit som en geleboll med huvudvärk och nackont...Men de blir så i börja stod de om man har besvären som jag har,så då ska jag ligga varannandag 10-15 minuter i stället som jag gör nu 15-20 minuter varje dag.Så idag har jag inte legat på den utan ska göra ett nytt försök nu med varannan dag.De stod att besvären går över men fan vad de blir drygt att vara medvetslös hahahah,men ska vara envis nu och hålla i så kanske jag blir mjukare i kroppen..STACKARS MIG HAHAHAHA

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var ut och kollade på nätet om spikmattan du köpt. är nog inte så tokigt, måste komma bort och prov ligga den. ja du får prova dej fram till vad som är bäst, du får inte ha så bråttom. kram Kussen

Paula sa...

Hej! Spännande med spikmattan, ska låta dig vara försökshare ett tag till och om du blir påtagligt bättre så ska jag baske mig också ha en!
Kul att du har ett par månader kvar att jobba! Jag får vara ifred detta år, men nästa är mitt sista beviljade så då börjar dom väl skicka iväg mig på diverse undersökningar igen, "ler" Inget att bekymra sig om i förväg, herregud vem vet om man ens lever om ett år!
Just nu njuter jag bara av den vackra vintern, min bästa årstid!
Ha det gott o berätta hur det går med mattan