söndag 25 januari 2009


Ja som ni vet så var jag på kalas igår kväll vid min kompis. Jag åt så magen stod i fyra hörn. Ja jag hade magplågor när jag kom hem.Men man får skylla sig själv när man är så tarv,så man äter mer bara för de är gott. Först åt vi köttsoppa hemgjord med älgytterfile i hahahha,min kompis hade tagit upp fel köttbit,så de var lyxkött soppa.Till de var de jättegott bröd som hon bakat. Ja herrgud av bara de åt jag för mycket.Sen var de fika och de var också så gött så jag åt för mycket av de också. De var dumlekakor som jag kan äta ihjäl mig på,glass,hallon med såser och strössel till hahah och jag åt naturligtvis av allt..Så när vi satt där så fick jag lov att knäppa upp byxorna för att överhuvudtaget orka sitta,och trött blev jag också.När vi kom hem fick jag lov att lägga mig i soffan och pusta ut,hade magplågor jajaj man får skylla sig själv.Men trevligt och mysigt var de på kalaset som vanligt när man är till min kompis.Hennes föräldrar var där också,dom är också helt underbara och jättesnälla. Ja jag trivs väldigt bra med hennes familj.


Min dotter åkte till grannbyn som ligger 3 mil bort härifrån, de skulle och kolla på någon innebadymatch med nån kille som de kände igen. De var kompisens storasyster som skjutsade dit dom,så jag ska hämta dom vid sextiden,dom blev kvar vid killen som dom var och tittade på.Var meningen att jag skulle hämta dom nu på eftermiddagen,för dom åkte vid tio tiden.Men nu blir de lite senare.

Fyfan vad snö de har kommit i natt,ja höll på att dö när jag sopade fram bilen.Snön var så jä..tung också. Ja nu får de ge sig att komma nå mer snö för jag orkar inte riktigt med de,när man ska sopa bilen varje morgon,får så fruktansvärt ont i nacken..jajaj men de är bara att bita ihop och härda ut de är VINTER hahahha..

Inga kommentarer: