söndag 4 januari 2009

Hejsvejs


I fredags så jobbade jag,sen gjorde jag inte så mycket mera.Lördagen så städade jag undan julen skönt,för jag har haft den ganska länge i år.Gjorde i ordning till jul redan i november.Nu är de inga gardiner i fönstren,men de får jag ta någon annan dag.är ju ledig tisdag onsdag denna vecka.Då får vi göra färdigt då.Vi kollade även på hockey igår som slutade vid tolv tiden,sen somnade jag på soffan som vanligt hahaha.Idag har vi tittat på skidåkning hela dagen,så de har inte blivit mycket gjort men skönt att vila ut ordentligt.Har varit dålig i två dagar,tror att de beror på att de varit väderomslag.Har varit så sväld i händer och fötter och ont i hela kroppen,men tror att de beror på att jag har fel i mina leder....Jaja nu har jag gnällt lite igen men idag är de mycket bättre.Vad drygt de är att de är så kallt inga bilar som startar PUH,undra hur man ska ta sig till jobbet i morgon.Nej nu ska jag skjutsa min dotter till hennes kompis i kylan brrrrrrrrr...vi skulle få låna grannes bil..

Inga kommentarer: