torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen


Idag har jag gått i pyjamas hela dagen,klädde på mig vid femtiden ungefär.Var inte dålig men tänkte att jag vad ska man upp och ha så bråttom och klä sig för.Skönt var de i alla fall.Vi beställde mat från pizzerian idag,ingen av oss orkade eller ville laga mat,ska man vara lat ska man vara de fullt ut hahhahha...Nu på kvällen har jag varit till min granne och hjälpte han lite med datorn,så där stannade jag en stund och fikade också.Han har skaffat sig en jättetrevlig tjej.Nu ska jag snart lägga mig för jag ska upp och jobba i morgon igen,skönt faktiskt jag trivs så bra.. Sen är de röd dag på tisdag sen är de slut på helgerna för denna gång SKÖNT att de börjar rulla på igen med vardagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det skönt att få lata sig ibland...Kram